ATAG IG9071MTF

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de ATAG IG9071MTF op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

arjanvp1975 15-10-2008
Geschreven voor: ATAG IG9071MTF

Dit product nu bijna 2 jaar in bezit en zeer tevreden. Hij is heerlijk breed om op te koken, mits je geen grote koekepannen gebruikt kun je echt 5 pannen tegelijk opzeten. De wokbrander is ideaal en je krijgt echt de wokervaring die je in de populaire restaurants ziet. De inductieplaat heeft een giga vermogen waardoor je water in een mum van tijd aan de kook kunt brengen.

Let bij aankoop wel op dat je genoeg vermogen hebt in de keuken (wij moesten een dubbele groep aanleggen speciaal voor dit apparaat) en je afzuigkap moet ook 1,20m breed zijn.

Ondanks dat we zeer tevreden zijn, nu wel helaas een storing waardoor we de gasbrander niet kunnen gebruiken. Dit model heeft namelijk een beveiliging dat de gastoevoer stopt zodra de vlam uit gaat. Echter springt hij nu ook uit als de vlam gewoon aanstaat...
Storing is vandaag aangemeld bij ATAG en een afspraak met een monteur wordt gemaakt. Tot nu toe tevreden over de garantieregeling en de snelheid.